Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image


Diaries Owner Linkies Stuff

I am Alwani and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in.


Bigfoots!

.........


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Syafiqah Azwar Alwani Natasha
Others: ? ? ?


Ex?

Hai? Now wani nak ceritakan pasal ex wani. Wani taktahu nak cakap macam mana. Wani still sayangkan dia tapi...................buat apa. Macam orang bodoh je. Wani sayangkan dia but dia tak. Hmm. Now wani taktahu nak cakap macam mana? Now wani anggap dia tu just crush wani je. I love you , I miss you but I don't want you back. Like that....... Itu sahaja je lah. Wani sedih juga dengan diri wani. Asyik terhengeh-hengeh dekat dia. Hmmm :'( Arghhhhh!